KNITVA - email marketing, weby eshopy, seo optimalizace, kompletace expedice, výroba ponožek, náhradní plnění

Od roku 2010 společnost uvedla na trh varianty svých klasických výrobků rozšířené o funkční vlastnosti, např. permanentní antibakteriální úpravy aplikované na bavlněnou přízi nebo antibakteriální dvojúpravy s kombinacemi Aloe Vera, protiklíšťovou úpravu nebo chladivou Cool úpravu.

Úspěch při dodávkách výstrojních ponožek se společnosti podařilo zopakovat i v období 2008-2010. V tomto období nakoupila další ponožkové stroje. Zároveň se začal budovat nový obchodní kanál v rámci elektronického prodeje. Nejprve byl vybudován specializovaný e-shop na rybářské a myslivecké ponožky KNITVA Fish&Hunt. Tato produktová řada představuje modifikaci vojenských výstrojních ponožek upravených pro běžné využití. Následně byl zprovozněn specializovaný e-shop na produktovou řadu výstrojních ponožek KNITVA Army. Brzy po spuštění e-shopů se ukázalo, že stejně tak jako tradiční formy prodeje musejí pružně reagovat na chování spotřebitele, tak i v novém elektronickém obchodním stylu je nutné maximálně využít specifické podmínky pro oslovení zákazníka. To vedlo k vytvoření nového oddělení, které se zaměřuje na rozvoj elektronického prodeje.

V roce 2010 se společnost stala řádným členem ATOK.